31.10.2014

Selfsim(yritys)!

Terveheimoi,

kuten viime postauksen loppuun lupailin niin tämän kuun puolella vielä törmäillään! Parempi viimeisenä päivänä kuin ei milloinkaan, vai mitä? 8)
Sukupuuta Xi'Cokemeqeille työstelen yhä, joten tällä kertaa jotain ihan muuta - selfsim nelosen CAS-demolla!

Sanoisin, että tässä on jotain hyvin samaa kuin mussa, mutta tota nenää en millään saanut tehtyä oikeanlaiseksi D: mutta kyyyyyllä tästä ihan hyvän yleiskuvan saanee!

 
Kasvot. Mun nenä on vähän erilainen, silmat vastaa aikalailla todellisuutta kaiken muun paitsi silmien värin perusteella (mulla on vihreät silmät mutta enemmän sellaiset sammaleen sävyiset) ja varsinkin toi kajaali on tosi olennainen osa koska mulla on AINA kissakajaalit!! Hiukset mätchää värin ja pituuden puolesta ainakin aika hyvin. =)


Vaatteet. Mun perusasuste on mustat kiilakorot ja farkut, joten molemmat ilmenee tässä kuvassa! Simi-minun päällä on paita joka mulla oli sinä päivänä päällä kun simiä tein, eli harmaasävyinen raitapaita (ok simillä se on kyllä ruskea mutta MITÄS ME PIENISTÄ.) 8)

 
Ja nelosen CASin (suppeiden) luonteenpiirteiden avulla koottu persoona-analyysi. :Dd kolmeen piirteeseen mua ei todellakaan saa mahtumaan, mutta ehkä tossa on nyt ne korostuvimmat elementit. Elämänhaaveeksi pistin tuon Menestyskirjailijan kun se tosiaan on yksi mun suurista haaveistani!
 
Ja tässä minä pähkinän... vai pitäisikö sanoa siminkuoressa! 8^D
 
Hyvää viikonloppua
xoxoxoxo
Karlotta

2 kommenttia:

  1. Onko sun peli-into lopannut vai mikset tee enää postauksia? Into tätä blogia lukiessa on lopahtanut TÄYSIN koska postausvälit ovat niin pitkiä. Itseasiassa mua harmittaa äärettömän paljon koska pidin aivan superpaljon postauksistasi ja niitä oli ihana lukea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Peli-intoni on erittäin korkealla ja teen postauksia. Tämän blogin ***postausväli on 1-2 viikkoa***, ja sellaisena se pysyy, koska mulla on - niin ikävää kuin se onkin - muutakin tekemistä elämässäni kuin roikkua koneella. Uusi postaus on juuri tullut, kipaisepas lukemassa! :]

      Poista

Kiitos kommentista ihana ♥