17.11.2013

Ensimmäinen teksti, paras teksti

 

No joo. Otsikko tuskin pitänee paikkansa, sillä laatu on aikas kakkaa ja en omista ladattuja. Kyllä! Tämä on simsblogi ilman yhtään mitään ladattuakakkaa ja toivottavasti se ei häiritse huumoria ja lukukokemusta! :-) (no häirittee kuitenki :P)

Mutta tosiaan. Uus blogi on kyseessä, ja tänne olis sitten tarkotus postailla mun simssin kiinnostavien perheiden elämää.

Tällä hetkellä oon itse hyvin viehättynyt perheeseen Xi'Cokemeq (lausuthan ihanasti oikein: ksikoukmeg) jossa siis vaimona urheilufriikki ja lihaskimppu Tracey (tykkään laittaa lausumisohjeita elikä treisi) ja mies on avaruudesta tupsahtanut Krypto (tämä lausutaan niin kuin kirjoitetaan, hei apua). Lisäksi taloudessa on kaksi kissaa, Sophie ja Colleen. Ja öh, perheen sukunimestä sen verran että ei oo mun keksimä, on Krypton alkuperäisnimi joten tähän en oo syyllinen. :D

Musta itsestä että liikun nimimerkillä Karlotta, oon 14-vuotias tyttö ja pelaan sekä kolmosta että kakkosta (mutta tässä blogissa kolmosta, ehkä joskus saatan kakkosestakin kirjottaa?). Kolme avainsanaa musta olis Lady Gaga, kone ja koulu. Kai. Tai no emmätiiä. Wuteva. Ei kino. Olkoot.

Öäääh eli tervetuloa perhe Xi'Cokemeq! :-) Ja ihan varmasti toivottavasti jäät seuraamaan tätä rumaa pashaa tylsää hienoa blogiani!


Alla näiden kahden ihkupihkun ikivanha rakkauspakkauskuva jostain rautakaudelta. ♥

 

8 kommenttia:

  1. Tervetuloa bloggaamaan bloggerin ihana bugiseen maailmaan :DDDD

    Innolla ootan miten pelailu eroaa kun ei käytä mitään ladattuja juttuja, ihan mielenkiintoista nähdä :D Harvemmin semmosta oon nähn x) Mut esimerkiksi kalusteet ja vaatteet on pelin omina tosi hyvinä, ainut mikä itellä on PAKKO saada on meikit ja hiukset :D Mut njoo, sulla kuvat häippässy flickristä tai oot poistanu ne? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. O_o eli kuva ei näy?

      ...jaa. Käynpäs kattomassa mikä on. D:

      Mutta hei kiitos kovasti kommentista, arvostan tota varsinkin mun lempisimsblogaajalta x)

      Poista
  2. Hmm, kuulostaa mielenkiintoiselta 8)
    Kuten Depistako jo mainihtikin niin kuva ei kyllä näy mutta eipä tuo menoo kovasti haittaa ny vielä :D
    Heitin lukulistalle!

    -banssu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!

      ...haluakko neuvoa mua ton flickrin kanssa? ;__; en osaa, apua! Miten saan ne tänne?

      Näkyyhän toi yläkuva? D:

      Poista
    2. Ite en oo koskaan käyttäny flickriä, mutta hei nyt näkyypi kuvat! :)

      -banssu

      Poista
  3. Sims on kiva peli ja vaikuttaa mielenkiintoiselta toi perhe :) Blogin nimi on kans tosi hauska! Taidanpa vaikka liittyä.. Btw, mä oon se pullipisti flickr - neuvoja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh, sää! ^.^ Kiitos kaunis, seurailen vaikka takaisin!

      Poista
  4. No mitähän helkkaria, mie oon varmaan joskus piipahtanu täällä mut en oo kai sit malttanu jäädä lukemaan ku eksyin tänne nyt banssun blogin kautta ja tää postaus ainakaan ei tuntunu tutulta! Mut tempas mukaansa ja simsblogit on aina jees joten jatkan eteenpäin! On ainakii jotain tekemistä tälle perjantai-illalle :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ihana ♥